فروشگاه فایل نوآوران

بزرگترین دستیار آموزشی و پژوهش

پرسشنامه تصویر برند

پرسشنامه تصویر برند پرسشنامه هویت برند شامل 9  گویه  در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه گویه های مربوط  مشخص است.         مفهوم تصویر برند تصور از برند، مفهومي است كه براساس اصول عاطفي و منطقي (عقلاني) در ذهن مشتريان ساخت يافته است. تصوير برند، ادراك برند توسط مصرف كنندگان است (حسینی و همکاران، 1393).  نوع فایل: ورد (Word) مولفه: ندارد منبع: دارد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 11,000 تومان

پرسشنامه اصالت برند (کادیرو)

پرسشنامه اصالت برند  (کادیرو) پرسشنامه اصالت برند شامل 14 گویه و 7 مولفه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه گویه های مربوط به هر مولفه مشخص است.    مفهوم اصالت برند وفاداری به وعده‏ها و تعهدات برند است. شخصیت و هرچه که به برند مقصد مربوط می‏شود باید واقعی بوده و پشتوانه­ی منطقی داشته باشد. برندسازی نوآورانه نیازمند بازاریابی صحیح و سرمایه‏گذاری هوشمندانه در تسهیلات و خدمات است. بدون س ...

توضیحات بیشتر - دانلود 11,000 تومان

پرسشنامه ارزش ویژه برند (مدل آکر)

پرسشنامه ارزش ویژه برند  (مدل آکر) پرسشنامه ارزش ویژه برند شامل 20 گویه و 4 مولفه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است. همچنین تعریف های مربوط به هر مولفه داخل فایل پرسشنامه همراه با ذکر منبع آورده شده است.     مولفه های پرسشنامه ارزش ویژه برند وفاداری به برند کیفیت برند تداعی برند آگاهی از برند  پایایی: پایایی 0/70  نوع فایل: ورد (Word) مولفه: دارد نحوه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 7,000 تومان
تعداد صفحه(1):