پرسشنامه تصویر برند
پرسشنامه هویت برند شامل 9 گویه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه گویه های مربوط مشخص است. مفهوم تصویر برند تصور از برند، مفهومي است كه براساس اصول عاطفي و منطقي (عقلاني) در ذهن مشتريان ساخت يافته است. تصوير برند، ادراك برند توسط مصرف كنندگان است (حسینی و همکاران، 1393). نوع فایل: ورد (Word) مولفه: ندارد منبع: دارد ...
پرسشنامه اصالت برند (کادیرو)
پرسشنامه اصالت برند شامل 14 گویه و 7 مولفه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه گویه های مربوط به هر مولفه مشخص است. مفهوم اصالت برند وفاداری به وعدهها و تعهدات برند است. شخصیت و هرچه که به برند مقصد مربوط میشود باید واقعی بوده و پشتوانهی منطقی داشته باشد. برندسازی نوآورانه نیازمند بازاریابی صحیح و سرمایهگذاری هوشمندانه در تسهیلات و خدمات است. بدون س ...
پرسشنامه ارزش ویژه برند (مدل آکر)
پرسشنامه ارزش ویژه برند شامل 20 گویه و 4 مولفه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است. همچنین تعریف های مربوط به هر مولفه داخل فایل پرسشنامه همراه با ذکر منبع آورده شده است. مولفه های پرسشنامه ارزش ویژه برند وفاداری به برند کیفیت برند تداعی برند آگاهی از برند پایایی: پایایی 0/70 نوع فایل: ورد (Word) مولفه: دارد نحوه ...